
Dostawa i Zwroty
Ze względu na sytuacje z koronawirusem w kraju realizacja dostawy może zostać przedłużona, natomiast robimy wszystko co w naszej mocy, żeby było jak najszybciej.
Dostawa naszych produktów:
Ponieważ nasza produkcja olejów odbywa się na zamówienie, w małych partiach, aby olej był jak najbardziej świeży, zamówienia z piątku, realizujemy do wysyłki dopiero w poniedziałek, po to, aby nie leżał przez weekend w magazynie firmy kurierskiej. Zamówienia od piątku do czwartku są realizowane na bieżąco.
Nasze oleje nie tylko tłoczymy w najwyższych standartach, ale również taką samą uwagę przywiązujemy do dostawy. Pragniemy aby nasze oleje trafiały do Klienta z zachowaniem cennych wartości odżywczych, dlatego oleje przed wysyłką zabezpieczamy pakując je w opakowania styropianowe aby nie uszkodziły się podczas transportu.
Chronimy je również przed ciepłem oraz działaniem promieni słonecznych, tak aby do Państwa dotarł produkt w pełni wartościowy.
W ciągu ilu dni wysyłamy paczkę?
Zamówienia realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia (lub złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem). Oznacza to znaczy, że maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych twoją paczkę przekażemy kurierowi.
Dostawa bezpłatna – od 199 złotych
Dla zamówień o wartości powyżej 199 złotych przesyłka na terenie Polski jest bezpłatna.
W momencie nadania paczki otrzymasz wiadomość e-mail z numerem nadania. Umożliwi to śledzenie przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej.
Koszt wysyłki:
Paczkomat INPOST – 15 złotych. Prosimy przed dokonaniem zamówienia o wybór dogodnego paczkomatu ze strony InPost oraz podanie w polu uwagi dla sprzedającego.
Przedpłata (Transport kurierem INPOST lub DHL) – 20 złotych